Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Träffade en tiger

Av Carl - 15 augusti 2009 13:18

Nu har jag träffat en tiger! Jag fick till och med rida på tigern. Tigern sprang så fort genom djungeln och jag höll i mig runt tigerns hals. Det var så spännande och det kittlade i magen när tigern hoppade över stenar och buskar. Det var första gången jag red och det var lätt som en plätt. Efter ett tag sa mamma att nu måste vi gå för vi ska åka hem. Då hoppade jag av tigern, tackade för ridturen och sa: Tiger, vi ses snart igen! Tigern blinkade med ena ögat och sa: Nästa gång ska jag visa dig vart elefanterna bor. Wow, jag vill verkligen ut och rida på tigern igen och få se elefanterna.

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

16 augusti 2009 17:44

Vilken kille!Inte alls rädd och rider på ett lejon!Jag har tått enCD från Tor att använda i datorn,jag vet ju inte hur.Dhani var här idag men fick inte till det,tog med skivan hem för attforsoka på sin dator.Lyckas inte det får jag ta med den och komma till er,din pappa klarar allt.Puss från mej (men du kanske bara pussar unga tjejer?) DIN Farmor

http://carlisurin

 
Ingen bild

mormor

17 augusti 2009 11:22

Hej Carl. Va´spännande med en tiger! I dom svenska skogarna finns det bl.a älgar och björnar. Nästa år ska du få följa med oss till stugan i Jämtland och då kanske vi får se sådana djur. Idag väntar jag på "storbesök", grillen är laddad med älgkött, hoppas att du och din mamma ska tycka om det. Ja, just det! Det är Du och din mamma som jag väntar på idag! Blossum (katten) och morfar ser också fram emot ert besök. Kram så länge.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards