Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Carl - 5 oktober 2009 09:44

     .

Zzzzzzz, så här trött blev jag efter dagens shoppingrunda med mamma. Mamma och jag åkte med pappa in till stan för pappa skulle på möte. Vi, mamma och jag alltså hoppade av och shoppade medans pappa var på möte. Vi köpte bla tre-hjulingen som ni ser på bilden. Det finns fotstöd där jag kan ha fötterna tills jag blir stor nog att trampa själv. Jag provade tre-hjulingen på affären och jag blev helt såld! Mamma körde runt mig och styrde med hjälp av handtaget längst bak. Jag behöver bara hålla i ratten och njuta av åkturen. Eftersom vi hade både shoppingvagnen och barnvagnen så blev det svårt att ta med tre-hjulingen runt i affären. Vi lämnade den där den stod och bestämde att vi tar den påvägen mot kassorna, för vi hade inte shoppat klart än. Innan vi var färdiga hade jag fått: två par skor som jag kan ta på och av själv, en stor lekmatta som ser ut som ett pussel, hink, spade, kratta och massor med saker som jag behöver när jag är på stranden. Jag köpte även en stor halkmatta som jag ska ha i duschen för i går slog jag nästan en volt i duschen och landade på rumpan. När vi gick tillbaka och skulle hämta tre-hjulingen stod en familj och inspekterade den grundligt. HJÄLP! Tänkte jag. Familjen kommer att ta min tre-hjuling! Mamma, gör något!!! Det såg verkligen ut som att familjen hade bestämt sig och tyvärr var det den sista tre-hjulingen som fanns kvar. När dom vände ryggen till smög vi oss fram och la tre-hjulingen i vagnen, låtsades som det regnade och gick därifrån..Phu! Det var nära ögat men det är först till kvarn som gäller. Efter att vi betalat parkerade vi allt på KFC och åt lunch. Pappa och hans medarbetare Dong kom efter ett tag och pappa höll på att svimma när han såg berget av saker till mig. Det såg ut att vara mer än det var för vi hade köpt ett stort paket blöjor och en plast box som jag ska ha mina saker i också. Mamma förklarade för Dong att om Carl är glad då är mamma glad och om mamma är glad då är pappa glad. Pappa fyllde i: om jag är glad, då är du (Dong) glad. Dong tyckte det var bra att vi köpt så fina saker till mig. Dong är en smart kille!

Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards