Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Nattsvart för mammas o pappas Prins

Av Carl - 27 april 2010 15:44

I dag är det stora, mörka moln ovan mina axlar och huvud. För det första åkte mormor och morfar hem i går kväll och det är mycket tomt i huset nu. Ingen Ya och Bo, att busa med. Ya betyder mormor och Bo betyder morfar på thai. Jag har dragit Ya i håret och sparkat Bo men dom är lika glada ialla fall. Det är verkligen trist att dom åkt. Som om det inte var nog med det så har jag precis fått reda på var min andra katt tog vägen.    Som ni minns så försvann den ena katten från campen. Ingen visste var den hade tagit vägen när mamma och jag frågade. Vi frågade om något hade hänt den eller om den hade sprungit iväg? Ingen visste. Nu har Na äntligen klämt ur sig att min katt blev påkörd utanför campen. Mycket trist tycker jag. Jag är verkligen ledsen för att min katt inte klarade sig längre i livet.

Som pricken över i:et och grädde på moset så blir den planerade fotograferingen inställd i morgon för det är stora tunga moln, överallt. Personalen har jobbat stenhårt för att få i ordning huset till i morgon men förjäves, det blir ingen fotografering. Allt tar tid och känns tungt här nu. Blää

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

28 april 2010 12:06

Hej Carl!
Käradu,dethär var lite för många tråkigheter på en gång,jag förstår att dagen idag känns tung.
Vi får hoppas att det vänder och det nu blir bara ljusa och glada dagar
Synd med fotograferingen,men hoppas det ka ske
medan huset fortfarande är pyntat och välstädat.
Tack mamma Malin för S.M.S.,roligt och kärt att få.Nu skall jag gå till min husläkare hej så länge.Kram Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards