Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Carl - 3 januari 2010 05:15

    

En dag när jag var ute och gick runt poolen frågade Emma om jag ville bada med henne. Emma är jätte söt och jag tvekade inte så länge innan jag tackade ja till förslaget. Egentligen tycker jag inte om att bada men om en så fin tjej frågar så är det bara att bita ihop. En sådan chans kanske inte kommer igen på länge. Emma och jag badade en stund och det var faktiskt riktigt trevligt. Emma är en av alla dom som bor på hotellet och jobbar med inspelningen av "Håkan´s bar".  Det verkar som det går riktigt bra för TV-teamet och jag är säker på att det kommer att bli ett riktigt bra program hemma i Sverige.

Emma och hennes kollegor har gett Kling och Klang ett varsitt namn till. Kattorna heter nu även Tiger och Singha. Kling Tiger och Klang Singha, fint tycker jag. Singha och Tiger är två ölmärken här i Thailand. Kling som är minst fick namnet Tiger.

Kram från badpojken

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards