Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Carl - 26 januari 2010 08:22

    

Har ni sett vilket konstigt odjur jag fick syn på i går på parkeringen! Brunt, runt, lång svans och ett hårt skal. När vaktmästaren Pom lyfte på odjuret spretade det ut långa ben under skalet. Mina katter var mycket skeptiska och försiktiga. Kattorna nosade men hoppade undan när odjuret rörde på sig. Mamma frågade vad Pom skulle göra med djuret. Ska du äta upp odjuret, sa mamma. Ja, sa pom. Pom stoppade ner det konstiga djuret i sin plastpåse och åkte iväg på moppen. Jag får nog aldrig veta vad det var för något och om Pom verkligen menade att han skulle äta upp djuret.

I dag har Melina och Jakob kommit och dom har en lång härlig vistelse framför sig. Resan hade gått bra sa dom men dom såg trötta ut. Själv har jag varit på dagis i dag. Jag ramlade, slog huvudet och fick ila iväg till sjuksyster. Hon la ett gelebandage på min panna och sa åt mig att ligga still. Allt gick bra förutom att jag fick en bula i pannan. Bulan sitter precis där jag fortfarande är lite rosa efter att jag föll ner för trappan förra året. Jag har alltså en rosa bula!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards