Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Carl - 19 mars 2010 18:30

             

Här kommer några "hemma hos oss" bilder. Jag trivs och har det bra här. Glömde knäppa kort på mina fiskar, tar det nästa gång. Fiskarna simmar omkring i vattenfallet och inte en enda firre strök med i flytten.

I morgon ska vi åka till Singapore och jag kommer inte att skriva något på några dagar. Vi ska köpa utrustning till vårat bio rum och ev lite annat smått och gott. Vi måste skynda oss hem för snart kommer vår kompis Karro och hälsar på oss. Karro ska bara stanna en vecka men jag ska visa henne allt jag har lärt mig och det tar säkert minst en vecka.

Mammas fd hem ska säljas och har precis kommit ut på hemnet. Gissa om mamma granskade bilderna kritiskt... Lägenheten är helt nyrenoverad och varken gardiner eller tavlor är uppsatta. Det ser frächt ut och jag är säker på att försäljningen kommer att gå bra. Håll tummarna! Ett stort tack till mormor, morfar och Anita som har kämpat för att fixa och trixa med Pipersg innan fotografen kom och fotade.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards