Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Carl - 25 januari 2012 14:09

 

I går bjöd jag till fest i mitt hus. Kvällen började med att Jessica och jag bakade pepparkakor. Jag gjorde hjärtan, stjärnor och moln men finast var ängeln med sina vingar. Degen var super god och jag smygåt så mycket jag kunde. Lite senare kom Timbalee och hans mamma. Jag bjöd såklart dom båda på nygräddade pepparkakor, dom sa att dom tyckte att det var gott. Dong var också hos oss och fick också smaka. Det såg inte ut som om han tyckte att det var gott. Han tuggade på ett konstigt sätt och munnen blev smalare. Till middag grillade vi gott kött och grönsaker. Det var så gott och allt gick åt i ett naffs. Efter middagen satt jag och Timbalee i soffan och spelade mitt Nalle Phu spel.

 

"Vår" hund, som heter Cola var också med hela kvällen. Cola vägrar gå hem och han tror att han bor med oss. Grannen, ägarinnan verkar inte bry sig över huvudtaget. Vi försöker stänga Cola ute ibland för han tar våra skor, handukar, leksaker mm men han lyckas ta sig in till oss iallafall. Pappa hittade ett hål i staketet och satte tillbaka den lösa plankan. Det tog bara 1 minut så hörde vi hur Cola gick lös på staketet och vips var han tillbaka hos oss. Smart rackare! Vi gillar honom skarpt men det är faktiskt inte min hund.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards