Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Carl - 27 januari 2012 08:00

Jag står här och funderar på en sak. Vem läser egentligen min blogg? Är det samma 250 personer varje månad eller är det olika personer? Är det någon mening att gratta olika personer på födelsedagen när man inte får något svar? Jag bara undrar. Jag är så glad för er trogna läsare som skriver en kommentar då och då för då känns det som att det är uppskattat det jag knåpar ihop för er. Men jag antar att även om man inte skriver något till mig ibland så kanske man gillar det jag skriver ialla fall?   

Hur som helst så ska jag fortsätta att skriva för mina trogna läsare, såklart. Men det är klart att jag funderar, tänk er själva att bara skriva rakt ut i rymden och inte veta vad som händer med det ni skriver. Man behöver ju inte alltid ha något vettigt att skriva, man kan tex bara skriva: Hej !  Nu ska jag simträna och fundera på något annat   

Stort tack till er alla som intresserar er för det jag har att skriva    

Simma lugnt

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards