Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Carl - 5 februari 2013 14:36

 

Min fina hund Carlsson är kanske inte den tuffaste hunden men han är den trognaste. Utanför villa bor ett gäng kaniner som Was och pi Bat rår om. Carlsson var mycket skeptisk mot kaninerna och tyckte att dom var läskiga. Förmodligen såg dom ut som små monster med stora öron. Carlsson gjorde sitt bästa att vara en tuff hund.

   

När jag gick ut och visade att kaninerna inte var farliga vågade Carlsson sig ut. Kaninerna var mycket mer rädd för mig än dom var för Carlsson. Konstigt, jag som är så snäll och Carlsson som är en hund som vanligtvis brukar jaga kaniner. Carsson ser mer och mer ut som en Jack Russel hund än en Chiwawa. Har jag blivit lurad? Jag tror inte det men om jag har det så spelar det ingen roll för min hund är den bästa hund man kan önska sig.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards