Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Carl - 8 februari 2014 05:04

Ofta när jag ska sova ligger Carlsson en stund hos mig tills jag somnat. När jag somnat går han ibland iväg en stund men ibland sover han som en stock. Vissa nätter sover Carlsson hos Lucky och vissa nätter hos mig. Jag somnar så gott när han är hos mig. Tyvärr för Carlsson så snurrar jag ibland och Carlsson blir min lilla kudde. Han verkar inte bry sig att han är kudde ibland. Om det är något Carlsson inte gillar så talar han om det, på skarpen också. Han sätter Lucky på plats när hon är för jobbig och markerar till mig när jag busat för länge med honom.

   

   

En dag när jag kom hem fick jag syn på en otroligt vacker stor kudde dom Lucky låg på. Den vill jag ha! Sa jag, bestämt. Den är för fin för er, sa jag till Carlsson och Lucky.

 

Sagt och gjort, jag tog kudden till mitt rum och nu är det bara min. Kudden ser kunglig ut, fantastisk! Mamma, Lena och Melina var en dag till China Town i Phuket town och köpte tyg. Mamma köpte det där fina sammets tyget, guld tofsar och guld band. På Teco köpte hon en liten madrass och lämnade allt till en sömmerska. Det blev för bra för hundarna. Dessutom har dom nyss fått en stor fantastisk säng där dom ryms båda två. Mamma och Melina köpte också tyg och sydde upp klänningar. Dom blev mycket bra! Oftast blir det inte så bra när man syr upp något här men den här gången blev det lyckat, kul! 

 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards