Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Carl - 15 februari 2014 07:00

Varje tisdag efter skolan har vi en klass som heter: Capoeira. Jag skrev om det för ett tag sedan. Vår instruktör heter Kunal och han berömmer oss killar jätte mycket. Han säger att vi gör framsteg varje vecka. Vi har fått leta reda på en sten var och målat den i silver. På stenen står vilket djur vi påminner om. På min sten står det polar bear

 

Nu vill jag bara ha vita kläder på mig och hoppar i poolen som en bamse björn. Ni kan läsa på lappen vad det står om mig och isbjörnen, vilka likheter vi har. Man ska inte bråka med en isbjörn! Jag har alltid älskat lax och annan fisk, det gör isbjörnen också.

Min kopis Lenox blev djuret Spider monkey. Lenox är mindre och kvickare än mig. Han har bra balans och duktig på att klättra. En annan kille på skolan som heter Flame är Gorilla. Han fäktar ofta med armarna och är högljud. Loek är en panter, han är försiktig, rolig, och intelligent. Inte vet jag om en panter är rolig men Loek är min vän och jag tycker han är så snäll, lättsam och rolig. Har du någon gång funderat över vad du är för djur?

Kram från isbjörnen Carl  

 

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards