Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

Besök från Stockholm!

Av Carl - 20 januari 2015 06:19

   

Carlson blev såklart allas favorit 


 

Kockarna! 

 


Teo & jag

I går träffade jag en kille som heter Teo. Han är lika gammal som mig och hade samma spel som mig hemma hos sin pappa. Vi hade riktigt kul tillsammans och dagen gick så fort. Det var söndag och när kl blev 22 var jag tvungen att gå och lägga mig. Jag har en vardag här olikt alla andra som är på semester och kan vara uppe hur länge som helst. Teo's store bror Oliver lagade en jätte brunch till oss som han och Melina & Jacob hade handlat hem. Vilken lyx! Gäster som lagar mat åt oss. Gott blev det också. Vi började med italienskt kallskuret och sedan italienska köttbullar, korv, pasta, sallad mm. Alla njöt av maten. Personalen blev förvånade när gästerna lagade själva. Efter flera timmars ätande kollade alla på film utom Teo och jag, vi spelade mitt Marvel spel. Det var en trevlig dag! 

Kram från Carl

 

 

 

 

 


 
 
farmor

farmor

20 januari 2015 11:09

Hej igen!Idel kända ansikten på besök! Pernilla har stor familj,
en glad och trevlig sådan tror jag.Roligt att Carl fick en kompis med gemensamma intressen. Fortsätt att ha det bra.
Kram/Farmor

http://carlisurin

 
farm0r

farm0r

28 januari 2015 10:38

Hej Carl!Du har inte varit inne på bloggen på en vecka,hoppas det inte är något fel på den utan anledningen är mycket jobb
och stress.Nu tänker jag be dej om en tjänst.PappaJohan fyller ju år i morgon,vill du vara så snäll att gratulera och ge honom en stor,varm kram från mej? Tack jag litar på dej.Kram/Farmor

http://carlisurin

 
farmor

farmor

28 januari 2015 11:29

I dag är det din namnsdag,GRATTISKRAM från din Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards