Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Carl - 6 oktober 2016 08:00

 

Här ser ni mig, min golfgrupp och min tränare. Vi spelade för första gången på en bana som heter Son Muntanere. Det är verkligen vackert där! Vi var väldigt trötta för det blev så sent kvällen innan men lite frisk luft kan göra den tröttaste lite piggare. Min mormor och morfar hade precis kommit hit och dom hängde också med. Dom hade landat tidigt på morgonen och var också trötta. Jag gick på golfkurs och sedan åt vi lunch på golfrestaurangen. 

 

Här vill jag visa några bilder från min skola. Vi har fått en ny rektor som heter Miss Miller. Hon är inte som Mrs Stone som var vår förra rektor. Miss Miller har ibland yoga med oss på vår sport timme. Det gillar de flesta av oss. Ni ser även mig och Oliver med den nya svenska killen i klassen som heter Noel.

 

Min mormor och morfar har det bra här. Dom solar på dagarna (mormor ligger i skuggan) och äter middag med oss på kvällarna. Dom har hängt med till min simträning och dom tyckte att jag simmade så bra. Träning ger färdighet! Min pappa frågade mig när vi alla satt i bilen var jag helst skulle vilja bo om jag fick välja mellan Stockholm, Mallorrca och Phuket. Jag svarade att jag skulle vilja ta det bästa av varje ställe och bo där. Från Phuket skulle jag ta villan, Goldie, Na och mina spel. Från Mallorca tar jag vädret, Oliver och skolan. Från sverige tar jag mormor, mormors bondkakor och svensk mjölk! 

Kram från Carl




Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards