Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Carl - 6 mars 2016 08:30

Nu har jag "landat" och resan känns redan lite avlägsen. Första dagen hemma frågade jag om det var Christmas? Vad menar du, sa mamma och pappa. Det är så KAAALLT, svarade jag. Jag menade såklart att det var kallt som på vintern. En filt i soffan behövs men det börjar bli vår och snart är det lika varmt som på Phuket.

 

Så här trött var jag när vi mellanlandade i Dhoa. Min klocka var 02.30 på morgonen och jag kunde nästan sova ståendes. 

 

 


 

Två dagar i veckan har vi sport på skolan. I bland går vi till ett sport center men sist var vi på skolgården. Ni ser mig näst längs fram i ledet. Mycket till sport blir det inte men bättre än igen. Skolgården är rätt tråkig men då och då kommer något nytt som vi kan leka med. 

   

Jag har redan varit till PortoPi. Mina skolskor var för små och jag köpte ett par nya. Tänk att jag måste ha storlek 36 nu! Jag han med en sväng till min favorit affär också, spelbutiken! Jag älskar att kolla och bläddra runt bland alla spel. I kväll ska vi gå ut och äta med pappas golfkompisar och deras flickvänner/fruar. Jag har ingen barnvakt här så det är bara att följa med. Tror inte vi blir sena för vi är alla så kvällströtta.

Kram från Carl

 

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards