Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Carl - 14 mars 2016 17:15

     

Nu har jag inte skrivit på länge, sorry för det. Vi letar nytt boende och det har visat sig att det tar mer och längre tid än vi kunnat tro. I helgen var jag sjuk, mitt högra öra har gjort jätte ont. Jag fick värktabletter och nässprey och blev frisk idag. På bilderna ser ni mig och grannarna från Rindö. Dom bor i Soller men kom till Palma för att träffa oss vilket jag blev glad för. Alltid trevligt att träffa snälla, roliga och bra vänner. Vi lekte i den stora parken jätte länge och när pappa kom och mötte oss alla åt vi middag där. Maten var kanske inte super god men vad gör det när man har vänner att ha trevligt med. Min mormor och morfar har köpt en valp, en Jack Russel. Jag ska visa honom senare när jag har några bra bilder. Valpen heter Zebbe och påminner mycket om Carlsson1. Nu har dom väl fullt upp med att få valpen rumsren och se till att han inte tuggar sönder något. 

Nu ska jag ta ett bad!

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards