Alla inlägg den 29 april 2017

Av Carl - 29 april 2017 16:04

 

Min klasskompis och vän Noel har sovit över hos mig. Vi åt pizza och kollade på film. Noels familj är veganer och Noel äter inte kött och fågel. Fisk ibland och mycket böner och grönsaker. Noel äter mejeriprodukter och ägg, det gör inte hans föräldrar. Jag äter lite av varje, tänk så olika det kan vara. 

 

På morgonen fick vi frukost. Jag älskar skin och ost toast! Noel fick med bara ost. Det var super kul att han sov hos mig, det var inte sista gången. 

 

Nu äntligen är vårat spa inkopplat. Pappa och jag tog ett premier dopp! Det var varmt och skönt och jag sa: ÄNTLIGEN jag vi bada!

 

Med tanke på att det bara var +11 så kan ni tänka er hur kallt det var att kliva upp och springa in i duschen. Det är fortfarande väldigt kallt på kvällarna och nätterna men på dagarna är det helt okey. Ingen av oss saknar hettan i Thailand. I går kväll var mamma och pappa på party och jag var hemma med en ny barnvakt. Hon heter Vita och är jätte snäll. I kväll ska vi på 40års fest. Det är egentligen inte för barn men jag ska sitta på övervåningen med barnen som bor i huset. 

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards