Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Carl - 14 mars 2009 12:00

Ja, tanken slog mej att kanske skulle jag bli modell och tjäna lite slantar själv? Försökte få till en snygg, lite nonchalant pose som ni ser. Att se naturlig ut framför kameran var inte så lätt som jag trodde. Men jag gjorde mitt bästa, tittade djupt in i kameran och klick, där satt bilden!

Nä, skämt och sido det var så klart min mamma som drog på mej en hatt på 7/11 och knäppte ett kort på mej. Mamma skrattade för hatten var för liten även för lilla mej. Mitt huvud är rätt stort men i svenska mått är jag ganska normal, här i Thailand måste mitt huvud vara enormt stort. Mamma och jag var ute och gick i hettan och var tvungna att gå in på 7/11 för där är det A/C och man kan coola ner sej lite och köpa något att dricka innan man går vidare. Det blir inte långa promenader för oss ute för det är som sagt väldigt varmt. På dom stora shopping varuhusen är det också skönt att gå men det är inte som att ta en promenad i Sverige. På vägen hem gick vi på en bakgata för att slippa värsta trafiken och då var det en stor hund som skällde ut oss så att jag började stor tjuta. Mamma fick bära mej en bit tills jag inte var rädd längre. Det var ialla fall tur att hatten var för liten så att jag slapp ha på mej den när jag blev utskälld. Fast när jag tänker efter så hade kanske hunden blivit rädd för mej om jag hade haft hatten på mej?


Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards