Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Carl - 27 mars 2009 17:34

Visst är han fin, min kompis? Vi träffades för ett tag sen och jag måste bara få visa honom för er. Han heter Ishaq och bor i Paris. Ishaqs mamma är från Finland och hans pappa från Frankrike. Dom bodde på hotellet i en vecka och trivdes jätte bra. Ishaq och jag hängde vid poolen och han fick låna min apa. Han ville gärna ha min nappflaska också och det fick han. Sen åkte dom hem, hux flux så var han borta! Ishaqs mamma sa att dom ska försöka komma tillbaka nästa år. Hoppas dom kommer!!

I dag var mormor, mamma och jag i Phuket town och körde runt igen. Vi åkte till Thai airways och hämtade flygbiljetter till Nepal. I april blir det tre månader sen vi var ute ur Thailand och det är dags att förnya visumet igen. Vi bestämde oss för Nepal för det ligger ganska nära Bangkok och det är lite svalare där än här på Phuket. För tre månader sen var vi till Kuala Lumpur och förnyade visumet. Jag trivdes bra i Kuala Lumpur, hoppas Nepal också är bra.

I Phuket town gick vi till en fotograf för jag måste ha foton till mitt visum. Det var varmt hos fotografen. Jag fick sitta själv på en pall och titta in i kameran. Jag vägrade le. Jag har lätt för att le och skratta men hos den här fotografen ville jag inte le. Det fanns inget att le åt. Mamma visade fotona för pappa när vi kom hem och han sa att jag inte var mej lik. Jag tittade på fotot och såg bara två stora ögon som tittade tillbaka helt likgilltigt på mej. Min mun var ihop dragen, ögonen lätt röda och huden var kritvit. Jag tycker att jag ser gammal ut på fotot, minst 1 år äldre än vad jag är. Mamma tyckte att jag var så söööt på fotot och stoppade genast ett i plånboken. (ännu ett...)

I morgon ska vi ta det lugnt och bara mysa.

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards