Alla inlägg den 27 september 2009

Av Carl - 27 september 2009 10:11

  

Aj, aj! Som tur är gör det inte lika ont som det ser ut att göra! Jag var ute på gården och hittade en massa klädnypor som jag roade mig med ett tag. Nu mår jag lite bättre men jag har blivit så täppt i näsan. Alla oroar sig hur det ska gå för mig när jag ska flyga på tisdag. Näsdroppar kan jag ju ta men vem vet om det hjälper? Vad ska jag ta mig till om jag får så där super ont i öronen? Hemska tanke!

Mormor är här och tar hand om mig för mamma och pappa har fullt upp att köra grejer och förbereda inför resan. Mormor och jag är hemma och tar det lite lugnt för att jag ska hinna bli helt frisk till tisdag. Det är så bra att mormor är här för jag tycker det är så kul. I och för sig har jag varit på lite dåligt humör men innerst inne trivs jag som fisken i vattnet. I dag ska vi till farmor och hälsa på. Det ska bli trevligt, då har jag både farmor och mormor på samma ställe.

I går kväll var mamma och pappa ute och roade sig inne i stan. Dom träffade mammas kompisar på Bistro Jarl och kom hem sent...Det var mamma som absolut ville gå ut i går. Pappa följde motvilligt med, men det slutade med att det var pappa som hade roligast av alla. "Tjejfester" är inte så tokiga i alla fall!Flört

Vi hörs

Kram Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards