Alla inlägg den 31 december 2010

Av Carl - 31 december 2010 14:52

Här i Sydney har vi redan firat med bubbel och raketer. Fyrverkerierna var det värsta ni kan tänka er, det tog aldrig slut! Först tittade vi på barnens fyrverkerier kl 21 och häpnades. Vid midnatt satt vi fortfarande kvar på restaurangen och fick se dom vuxnas raketer. Det var om möjligt ännu häftigare! Sydney är en helt underbar stad och vi skulle kunna stanna längre än vi hadetänkt. Den 2:a januari ska vi hämta en hyrbil och åka mot Melbourne. Pappa har köpt ett modem och vi håller på att föra över bilder från kameran. Mamma höll på att svimma när hon insåg att hon hittills på resan tagit 811 bilder(räknar INTE med alla bilderna som togs i kväll) 

Måste berätta något som jag sa för någon dag sedan. Vi satt på en ute servering och jag tog saltkvarnen och började hälla salt i handen som jag sedan stoppade i munnen. Jag gillar verkligen salt och gör så här så fort jag får tag på salt. Mamma och pappa har förklarat många gånger att det är farligt att äta salt men jag bryr mig inte. Mamma försökte förklara på ett annat sätt och började med att säga att jag kan bli sjuk om jag äter salt. När det inte funkade sa mamma att att jag kan gå sönder om jag äter mer salt. Du kan bli trasig om du äter så mycket salt, sa mamma. Då sa jag: Köpa ny Carl! Det går inte, sa både mamma och pappa. Det finns bara en Carl och det är du! Tänk på det för det finns bara en som du!  

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards