Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Snart får jag besök!

Av Carl - 9 februari 2011 08:00

På fredag kommer min mormor, morfar och Anita hit och hälsar på mig. Det ska bli roligt! I dag fick vi ett mail med två bilder från i sommras när jag var i Jämtland och klöv ved bla. 

   Det klövs ved för glatta livet och jag hjälpte till såklart. Livet går ju inte bara ut på att jobba, ibland måste man bara ta det lugnt också.

  Med dessa två bilder vill jag hälsa er varmt välkommna hit. Trevlig resa, vi ses snart. 

Kram från Carl

 
 
Ingen bild

Gammelfaster Anita

9 februari 2011 18:29

Tack för det, ser fram mot att få träffa dig o dina föräldrar må du tro!
Nu håller jag på med att packa, det är inte lätt, baddräkten är det enda som ligger i handbagaget, men det behövs väl ngt mer kan jag tänka mig. Ses snart Kram på dig

 
farmor

farmor

10 februari 2011 08:57

Hej Carl!Jag ser munken i fönstret,får han bo kvar
där? Har han ingen egen bostad?Lite svårt att förstå. Men jag kan tro att ni haft det jobbigt
med vägarbetet,det är ett tungt jobb,skönt när
det är klart.Här är allt som vanligt,inga större
ovationer.Ha det så bra önskar din Farmor.

http://carlisurin

 
Kaela

Kaela

11 februari 2011 08:45

Vad härligt att du får besök Carl!
Och växer gör du!
Det syns för varje nytt kort.
Ha det nu riktigt fint med ditt besök!

kram/Kaela

http://kaela.bloggplatsen.se

 
farmor

farmor

13 februari 2011 18:08

Hej Carl! Nu vill jag be dej om en tjänst igen.
Din mamma fyller ju år i morgon,så nu vill jag
använda din blogg för att framföra mina varmaste
lyckönskningar för dagen och framtiden och för att be dej ge din mamma en riktig bamsekram från
hennes svärmor,din farmor.Tack för att du är en
så hjäpsam och snäll liten kille.I tankarna
skickar jag en jättebukett vackra blommor.Nu
önskar jag att din mamma får en riktigt fin födelsedag att minnas med glädje.Hjärtliga
hälsningar och kramar till er alla,
från din Farmor.

http://carlisurin

 
Ingen bild

Siri

14 februari 2011 10:26

Grattis till din mamma Malin på födelsedagen i dag, på alla hjärtans dag!!! Vi har mailat henne med kram från Siri, Hedda och föräldrarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards