Alla inlägg den 15 april 2012

Av Carl - 15 april 2012 05:38

   

Här ser ni mig och Twin towers, Petronas i Kuala Lumpur. Lika vackra dag som natt. 

 

Hotellet som vi bodde på hade en fin bil som jag kunde åka med genom parken till shoppingcentrat. 

     

Jag tittade på golfklubbor, men oj så mycket det finns att välja på! Jag ska inte börja spela än så jag gick till en skoaffär och provade skor istället. Jag köpte dom som jag provar på bilden. 

 

Jag köpte en keps också med en guld cobra på som jag tycker är super cool.

   

Pappa köpte ett armband som ska göra att leder och muskler inte gör ont och att han blir mjukare i kroppen. Undrar om min morfar skulle vilja ha ett sådant. Mamma köpte några skor som jag tyckte var jätte fina.

   

Jag var till ett stort akvarium och tittade på pirayor och en jätte råtta.

   

Hotellet var välutrustat med både smågodis till mig och hårsnodd till mamma. 

Så hade jag det. Det var trevligt att vara i en välordnad storstad ett tag där det är ordning och reda på allt. Nu är vi tillbaka och igår var jag på två tillställningar på samma dag. Skriver om det nästa gång. Nu undrar jag hur ni har det där hemma i snökaoset? 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards