Alla inlägg den 29 april 2012

Av Carl - 29 april 2012 04:33

Här kan ni se var vi ska bo när vi kommer tillbaka hit nästa gång. Först ska vi hem till Sverige men när vi åker tillbaka hit ska vi bo i samma område men i det här huset. Vi har redan skrivit kontrakt och styrt upp allt inför september. Här kommer jag att trivas.

     

Självklart hängde Lilly med när vi tittade på huset också. Vi försökte stänga henne ute men hon hoppade över grinden och tog sig in. Ägarna gillar hundar och har själv hundar i HongKong där dom bor för det mesta. 

   

Det finns en fiskdamm på tomten och jag tog hand om fiskarna direkt. Jag lovade att jag ska mata fiskarna varje dag. Lilly hjälper gärna till.... Ägaren till det här huset har inrett det modernt och det känns nytt och frächt. I hyran ingår en ny, fin och röd bil också. Det här känns mycket bra!

I går var jag på Luuks födelsedagsfest. Skriver om det nästa gång.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards