Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Carl - 9 maj 2012 18:30

I söndags såg jag en cirkus föreställning tillsammans med Nicol och Nathalie. Det var trevligt men jag hade lite svårt att sitta still och yrade runt i cirkus tältet. Det är inte lätt när man får "myror i byxorna" och man bara vill springa runt. 

 

Tjejerna hade tidigare på dagen köpt varsin ny klänning och dom var så fina. Jag var på cirkus med dom absolut finaste tjejerna man kan tänka sig! Själv hade jag på mig min nya skjorta som jag sytt upp hos skräddaren.

 

I pausen fick jag äntligen gå ut och sträcka på benen. Andra barn från publiken gick också ut och det blev lite diskutioner men det löste sig. Jag sprang och gick så mycket så jag fick skavsår på ena foten. Jag hade mina finaste skor på mig men dessvärre inga strumpor och då blir det lätt skavsår. 

Här sitter våra pappor och tittar på cirkusen. Det var en trevlig söndag och roligt att göra något annorlunda. Efter showen åkte jag in till Patong och köpte ett par fina strumpor. Jag valde ett par ljusblåa med Ior på, ni vet, åsnan i Nalle phu. På lördag ska jag och Nicol gå på cirkus skola! Det skriver jag om en annan gång.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards