Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Såå trött! Måndag morgon

Av Carl - 25 augusti 2014 10:00

Så här trött är jag på morgonen! Det är inte lätt att vakna, speciellt inte på måndag morgon. 

 

Ögonen faller igen och jag håller på att somna om. Det hjälper inte mycket att barnkanalen är på och frukosten står på bordet. Tillslut så är jag klar och Max ropar utanför: Caarl, vi ska gå nu!! Då tar jag på mig skorna och oftast springer vi iväg till skolan. Inte i morse, då gick vi båda i sömnen till skolan.

 

Det var en mycket fin sensommar dag och när vi väl kom till skolan så var vi båda pigga och glada. På torsdag ska jag klippa mig. Jag verkligen längtar! Jag gillar att gå till frisörer. När jag har klippt mig går det lättare att kamma håret och det gör inte ont längre. 

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

26 augusti 2014 09:41

I går en härlig sen sommardag,i dag helgrått och mulet,ja vädret styr
ingen över,men regn behövs också.
idag faller dina lockar,skönt tycker du och det är förståeligt
håröm som du är och lockarna har ju en förmåga att trassla ihop sig.
Lycka till hos frissan! Kram/Farmor

http://carlisurin

 
Ingen bild

mormor

26 augusti 2014 12:06

Det kan vara extra jobbigt att kliva upp på måndagarna. Kan vara svårt att komma i säng på söndagskvällarna, vet hur det är. Du får försöka att komma till sängs lite tidigare om kvällarna. Det bör vara lättare nu när det är mörkt om kvällarna.
Spännande besök du har framför dig, jag menar när du ska till frisören. Jag kommer ihåg när du var till frisören, när jag var hos dig i Thailand!

 
Ingen bild

mormor

26 augusti 2014 12:08

Det kan vara extra jobbigt att kliva upp på måndagarna. Kan vara svårt att komma i säng på söndagskvällarna, vet hur det är. Du får försöka att komma till sängs lite tidigare om kvällarna. Det bör vara lättare nu när det är mörkt om kvällarna.
Spännande besök du har framför dig, jag menar när du ska till frisören. Jag kommer ihåg när du var till frisören, när jag var hos dig i Thailand! Idag ställer vi i ordning ved i stugan, bra att ha, när det blir lite kallare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards