Alla inlägg den 22 december 2015

Av Carl - 22 december 2015 08:00

 

Nu när Carlson bor hos oss måste vi hitta någon som kan ta hand om honom när / om vi åker bort. Vi provade med min simmkompis Lilly´s familj. Allt gick bra förutom att deras katt tittade misstänksamt på Carlson. Det är klart att katten undrar vad Carlson är för filur som plötsligt går omkring henna hos henne. Dom började inte bråka men katten släppte inte Carlson med blicken. 

 

Lilly´s familj har en bakgård med en mur runt och där sprang Carlson runt och hade roligt. Dom har aldrig haft en hund men Lilly och hennes mamma verkade gilla Carlson mycket i alla fall. Lillys pappa tyckte det var okey att Carlson ev skulle komma till dom om vi åkte bort. Jag kände mig lite skepptisk till katten. Vad händer om dom båda är själva på bakgården och ingen vaktar dem? Tänk om katten är dum med min hund. Katten var mycket större och har vassare tänder och klor    Jag måste fundera över detta. 

Kram från Carl






Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards