Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Carl - 26 oktober 2010 05:45

Jag tänker ofta på mina nära och kära där hemma. Ibland talar jag om vad jag tänker på.


I går lyfte jag telefonluren och sa: Ringa!

Mamma frågade: vem ska du ringa till: Molfal (morfar) sa jag

Vad ska du säga till honom då? frågade mamma.

Åka fiska, sa jag.


I bland säger jag: Max Melina! Kommer snart tillbaka! I bland säger jag: Åka Max Melina Jakob.


Sist jag fick tag på mammas mobil sa jag: Ringa aster Anita (faster) Sedan sa jag: sms Gunnar.


Jag har även sagt: Krama famol (farmor)


Ibland säger jag: åka mommo molfa gläva gus (gräva grus)


Ni ska veta alla där hemma att ni finns i mina tankar och jag glömmer er inte!


Stora kramen från Carl






Av Carl - 26 oktober 2010 05:33

I dag ska jag till Dr Sante på återbesök. Jag tror att han kommer att säga att jag är frisk nu. Det är bra för på torsdag börjar skolan igen och det vill jag inte missa.

I går åkte vi till Naiton beach och åt lunch. Shrimp cake, chicken garlic&pepper mm, mums! 

Pappa klagade igår att han kände sig lite hängig. Ont i kroppen och huvudverk sa han att han hade. Men pappa blir säkert inte sjuk för han klarar sig alltid. 

Håll tummarna att pappa håller sig frisk!

Kramar från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards