Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Carl - 9 oktober 2012 05:37

På söndagskväll kräktes jag igen och var helt slut. Inte nog med detta så vaknade mamma på natten och var lika sjuk som jag hade varit. På måndag klev jag upp och kände mig bättre och skulle gå till skolan. Jag la mig i soffan och blev plötsligt så svag. Kräktes igen och sedan somnade jag och sov i några timmar. Vilket elände, både jag och mamma var sjuka. I dag tisdag är jag frisk och har gått till skolan. Förmodligen har vi åkt på en ordentlig "vinter kräk sjuka". Pappa har klarat sig och mår bra. Han längtar nog tills även mamma är på benen. Pappa och jag tittade på film i sängen i går och fikade. Sedan ville jag bada. När jag satt i badet frågade jag pappa om han och jag skulle på restaurang? Nä, sa pappa, det är sent nu. Jag vill äta, sa jag. Då värmde pappa på pasta till mig och det var så gott. När aptiten kommer tillbaka då vet man att man är frisk! Jag vill varna er alla för vinter kräksjukan, den var vidrig. Kanske är den värre här men ta inga chanser, var försiktig. Det är vidrig.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards