Alla inlägg den 4 april 2013

Av Carl - 4 april 2013 06:30

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti 100:ade år...        

I dag fyller min mormor år och jag och mina föräldrar vill gratulera på din bemärkelsedag. När min mamma fyllde år bakade du och jag en kladdkaka och det skulle jag vilja göra i dag till dig också. Det var roligt att baka med dig! Jag undrar vad du gör idag och om du fått någon födelsedagspresent än?   Med ett foto av mig själv där jag ser så snäll ut som det bara går vill jag säga: grattis på födelsedagen, mormor! 

 

Kortet är taget på Kamala stranden på min favoritplats, nämligen på den norra sidan. När mamma hade tagit fotot hörde vi hur det prasslade bland de torra löven i skogen och vi fick se en stor svart orm som ringlade fram. Mamma blev så rädd och tog med sig mig och Carlsson illa kvickt därifrån. Hoppas att du inte springer på någon svart orm idag på din dag (inte någon annan dag heller) 

Ett fyrfaldigt leve för min mormor, hurra, hurra, hurra, HURRAAA!!!   

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards