Alla inlägg den 21 november 2014

Av Carl - 21 november 2014 08:24

       

min skola var tvungen att ändra sina planer en dag då vi skulle ha strömavbrott mellan 9-17. Om inte A/C eller fläktar fungerar så blir det tufft att vara på skolan. Det fläktar inte på skolgården så det är alltid skönt att gå in och kyla ner sig. Den här dagen åkte hela skolan till Kamala beach och badade i stället för att ha lektioner. Mamma, några föräldrar och lärarna körde oss till stranden och var badvakter. Ni ser mig i en grön/blå dräkt. Jag måste ha på mig den för det finns jelly fish i vattnet. Vår lärare James blev bränd på armen, men bara lite. Vi åt en lätt lunch på stranden och lekte. Sedan åkte vi tillbaka till skolan men jag behövde inte stanna. Vi åkte hem istället. Jag skulle iväg på simträningen på eftermiddagen så vi hade en del att göra i alla fall. Pappa har fullt upp nu på bygget. Dong ligger sjuk hemma i vattkoppor. Pappa gör sitt bästa att via Ben översätta till förmännen och byggjobbarna. Det är komplicerat... 

Kram från Carl

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards