Alla inlägg under november 2014

Av Carl - 3 november 2014 07:21

I fredags firade vi Halloween på skolan. På dagen fick vi vara utklädda om vi ville och det var jag såklart. Jag har sett framemot Halloween sedan förra året. Det är så spännande och läskigt på samma gång. Klockan 18.30 samlades vi på skolan, alla var utklädda. Här ser ni: Tom, Loek och jag till höger

   

Vi började vår långa vandring genom Kamala och första stoppet blev hos en av lärarna. Det första vi ska säga är: Happy Halloween och sedan TRICK or TREAT!!!!

 

Nästa stopp var på Popeye. Där fick vi massor med godis! Sedan gick vi in till bostadsområdet och besökte flera hus där. Det är en lång vandring och det är svettigt och varmat men så kul. Nästan alla har ficklampor och jag hade dessutom reflexer för att synas bra i mörkret. När vi hade så mycket godis som vi kunde bära gick vi tillbaka till skolan. James, vår lärare besrättade en spökhistoria som jag hemsk. Jag brukar inte bli rädd för mycket men det var skrämande för det var mörkt och James kan verkligen berätta på ett rysligt spännande sätt. Jag satte mig i mammas knä och lyssnade. 

   

Man behöver inte klä ut sig till något hemskt, Sophia var prinsessa och inte alls otäck bara gullig.

Vi avslutade kvällen med en sen middag. Tur att jag hade ätit korv innan för annars hade jag nog mått illa med bara godis i magen

 

Kram från Carl

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards