Direktlänk till inlägg 17 december 2015

Bytt tennisbana

Av Carl - 17 december 2015 10:05

 

När jag började spela tennis spelade vi på en jätte fin anläggning mitt i Palma. Någon hade fräckheten att klaga på min grupp, någon tyckte att vi var för högljuda och störde. Vi blev mer eller mindre portade kan man säga. Vi fick då byta till ett annat ställe som bara ligger 2 min därifrån. Det nya stället är också bra och passar oss barn bättre. Här kan man utan problem leva ut och inte tänka på att dämpa sig. Vi har samma tennislärare och jag gillar min träning.

 

Carlson har hängt med och kollat när jag tränar. Vi blev förvånade över hur många hundar som var med på träningen, många fick springa runt utan koppel också. Tyvärr ändrades reglerna nyss och hundra får inte hänga med längre. Carlson kommer att sitta i bilen och vänta. Det går bra det också. Nu är det snart jullov och jag kan knappt vänta, det ska bli så skönt.

Kram från Carl







 
 
farmor

farmor

18 december 2015 13:04

Det var nog bra för alla parter att ni bytte bana för den allmänna trivseln.För er killar är det väl än så länge lite lekfullt,men för de äldre djupt allvar och då måste det vara
lugnt.Tur det finns valmöjligheter.Fortsätt spela grabbar.
Carlson tycker nog det är mysigt att få vara med.Kram/Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards