Alla inlägg den 15 november 2011

Av Carl - 15 november 2011 05:45

Jag skrev förut att jag skulle sätta in fler bilder från resan. Tiden rusar iväg och veckorna går fort. Här kommer några bilder, den första är från flygplatsen i Hong Kong när vi ska till Shanghai. Jag hade fått en så fin ballong på Disney som jag bara inte kunde lämna. Pappa fick ta ut luften ur ballongen och pilla ut lampan.  Jag trodde att ballongen skulle spricka och höll för öronen och ropade: ballongen pangar!!!   Dagen innan vi lämnade Hong Kong var vi till Ocean Park. Vi tog linbanan upp till toppen. Pappa gillar inte höga höjder men jag har inga problem med det.   När jag satt högt upp i luften och tittade ner på båtarna fick jag plötsligt se när en av båtarna kantrade. Det syns inte så väl men om ni tittar noga ser ni att båten näst längst till vänster ligger ner.   Kolla vilket läskigt gäng som spelar kort!   Jag är så stor nu så att jag kan åka karusell alldeles sjäv. Det killade i magen och jag var först inte säker på om det var roligt eller läskigt. Efter en liten, liten stund förstod jag att det var super spännande och skrattade.   Kolla pandan! Wow, en stor fin panda! Det var första gången jag såg en livs levande panda.  I morgon kommer sista bilderna och det är från Shanghai. När jag ser Disney slottet på TV pekar jag alltid och säger: där har vi varit!! 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards