Alla inlägg den 28 november 2011

Av Carl - 28 november 2011 08:00

I går var jag och Timbalee till Reggae beach och hade lika roligt som i lördags. Vi sprang omkring i sanden och busade hela dagen. Vi åt och drack och njöt av livet i fulla drag. Timbalee kan simma men jag har armpuffarna på när vi är i vattnet. Timbalee bara skarattar när vågorna slår över oss och ögonen blir fulla av saltvatten. Jag är inte lika vågad som han och är lite mer rädd för vattnet. Timbalee är hälften engelsk och hälften tysk och har tillbringat mycket tid på Ibiza där hans mamma har vuxit upp. Det är synd att vi inte går på samma skola längre men man kan ju vara kompisar i alla fall. Så tillbringade jag första advent och så här såg det ut  

Det är mig, Timbalee och hans mamma ni ser vid vattnet. Vi stannade tills solen hade gått ner och påvägen hem somnade jag i bilen. Det var en fantastisk första adven för mig. Hoppas ni också hade det bra.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards