Alla inlägg den 26 november 2011

Av Carl - 26 november 2011 13:56

....att var på stranden en hel dag med sin bästis  

Det finns mycket att hitta på förutom att bada när man är på stranden. Man kan t ex hälla ut allt diskmedel i en balja och göra bubblor.  

Bus, bus och mera buuuuus.    

Man kan smita in på ett bygge och hjälpa till. Det är farligt men åååå så roligt.  

Man kan njuta av en god glass  

Timbalee tävlade med mig om vem som åt upp glassen först. Han vann men jag tog det lugnt och njöt i fulla drag av min läskande glass. Hela långa dagen var vi på stranden och hade det så roligt tillsammans. Vi sprang, grävde och simmade. När jag var ute i vattnet kom det en stor våg och tog min blåa hatt. Hatten försvann på två sekunder i vattnet och kommer väl aldrig tillbaka. Timbalee pratar engelska med mig och jag pratar mest svenska men blandar in rätt mycket engelska också. Det är tur att Timbalee förstår mig precis trots att jag mixar språken. Jag upprepade några gånger var Timbalees mamma sa till honom. Då gjorde Timballe som jag sa och hans mamma var glad att jag hjälpte henne. Hoppas att din dag har varit lika bra som min dag var.

Lycka är att umgås med bästa kompisen!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards