Alla inlägg den 1 november 2011

Av Carl - 1 november 2011 13:52

  Så här enastående såg jag ut när skolan bjöd in till fest. Vi firade Halloween och alla barn var utklädda, den ena värre än den andre. Jag var trollkar/häxa och lite indian, allt på samma gång.  

Vad tycks? Jag är mäkta stolt över min utklädnad. Kvällen började med att vi samlades på skolan och sedan gick vi i samlad trupp till en restaurang som ligger några hundra meter från skolan. Där skrek vi: trick or treat! Så gör man på Halloween. Då får man massor med godis! När vi fått så mycket godis vi kunde få där gick vi vidare till ett hus där det var fint uppdukat med drinkar och massor med GODIS!!! Som om det inte var nog med detta så gick vi till ett tredje ställe och fick om möjligt ännu mer godis. Jag hade en spräng full liten väska med mig hem och var så nöjd med det.   Ser ni vilken läskig yxa jag har med mig? Spöket som jag bär på lät jätte högt och blinkade hysteriskt. Jag blir ganska trött av höga ljud och många människor så jag hade inget emot att åka hem men jag hade kul.

I morgon kväll ska jag träffa många släktingar. Min farbrors son Fredrik har kommit hit tillsammans med en kompis och i morgon ska vi äta middag. Med på middagen ska även faster Elisabeth, Bejje, brorsan Max och Isabell.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards