Alla inlägg den 3 november 2011

Av Carl - 3 november 2011 03:59

  Svenska bageriet i Kamala bjöd in hela min lilla skola på fika. Vi klädde ut oss och gick dit och sa: TRICK OR TREAT!!! Då fick vi varsin muffins med en choklad spindel på. Som ni kan se så valde jag en sjörövarhatt och passande randig tröja till. Det var alldeles för varmt för mer kläder än så.   På skolan trivs jag bäst att klättra omkring på klätterställningen.   En annan kille i klassen valde att ha på sig en blå peruk.  Min fröken drog på sig en något för liten prinsess klänning. Det var lång väg att gå i värmen och alla svettades men ingen klagade för vi visste att vi säkert skulle få något gott.

I går kväll skulle jag på middag men jag kände mig inte riktigt kry och valde att stanna hemma. Jag hade ont i magen på eftermiddagen och ev pytte lite feber. Senare på kvällen ångrade jag mig bittert att jag inte följde med men då var det för sent att åka och kort därefter somnade jag. Jag tänkte på den goda maten som dom har på Surin Gate och på katten Jerry som säkert saknar mig. Men som pappa sa i morse när han berättade om kvällen: det går fler tåg. Viktigast är att lyssna på kroppen och sin hälsa och då måste man tyvärr tacka nej ibland.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards