Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Carl - 7 maj 2009 07:11

Kolla vilken enorm gräshoppa som bor här på hotellet! Den har bott här till och från så länge som jag kan minnas. I dag var det inte gräshoppans bästa dag. Den kom flygandes och störtade i poolen med ett plask. Mamma och jag ropade på Nueng att hämta håven som dom annars plockar upp skräp och löv med som råkat hamna i poolen. Nueng kom springandes med håven i högsta hugg och håvade in gräshoppan. Gräshoppan blev illa tilltufsad och yr av stört landningen och av håven. Gräshoppan satt på solstolen och pustade ut ett tag och jag försökte klappa den med det fick jag inte. Jag fick en så bra ide´, om gräshoppan piggnar på sig så kanske jag tar med den hem till Stockholm! Den kan bo med oss hela Svenska sommaren och sen följa med tillbaka till Thailand till hösten. Ja, det var vad som hänt här i dag hos mig. Vad har du gjort i dag då?

Kram på er/Carl   

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards