Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Carl - 12 maj 2009 07:37

En bra dag för mig är att vara ute bland människor och lära mig nya saker. I går var vi till stranden och åt först lunch som vi köpte från matvagnarna. Jag trodde förut att dom hade stängt men det var bara tillfälligt, dom har öppet hela säsongen! Vilken tur! När vi åt kom en hungrig hund och han ville också ha mat. Hunden fick lite mat och resterna från vår lunch. Då lärde jag mig att en hund äter väldigt fort. Smack, smack sa det och allt var borta. Pappa var tvungen att åka efter lunchen men mamma och jag stannade kvar. Vi satte oss på stranden och tittade på några som försökte åka bräda på vågorna. Det var inte så höga vågor i dag men dom väntade tålmodigt på att få åka på sina brädor. Mamma trodde att jag skulle sitta i skuggan och leka i sanden men jag ville hellre krypa omkring i solen bland alla solstolarna. Mamma förklarade att solen är stark och jag måste vara i skuggan. Nej, nej jag kryper hellre omkring och letar gamla fimpar och andra roliga saker. Då grävde mamma en grop i sanden och satte mig i den. Det hjälpte ett tag men jag lärde mig snabbt hur man tar sig ur en sådan fälla. Efter några timmar blev jag faktiskt (kors i taket) lite trött och gjorde som mamma sa. Jag satt i skuggan och tittade på människor och hundar och njöt av en bra dag. 

Kram Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards