Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Carl - 11 maj 2009 17:15

I dag åt vi lunch på stranden. Pappa hade tänkt sig en lugn lunch med mig och mamma i skuggan på en mysig strandrestaurang, men så blev det inte riktigt. Som ni ser så hjälpte jag till att plocka av bordet precis som servitörerna gör. Jag gav järnet och plockade ner ALLT jag fick tag i, snabbt som bara den. I samma takt plockade mamma och pappa upp allt på bordet igen. Pappa missförstod mig totalt. Pappa förstod inte att jag bara hjälpte till och gjorde mitt bästa. Varför ska man ha en massa saker på bordet när man kan ha det på golvet? Hur som helst så tröttnade pappa och slutade plocka upp alla saker och vi satt och myste i några sekunder tillsammans i soffan, sen vad det dags att krypa iväg på upptäckts färd! Det finns så mycket att upptäcka i världen, sånt som vuxna inte ser eller bryr sig om. 

I dag har min farmor åkt iväg på en kryssning tillsammans med sin dotter, Elisabeth. Jag önskar er, farmor och faster en jätte skön semester!

Kram Carl  

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards