Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Carl - 9 maj 2009 19:41

Det här är min snälla, snygga bror Max. Kan ni se någon likhet mellan oss? Jag hoppas att jag blir lika snygg som han när jag blir stor! Min bror är jätte duktig att spela fotboll. Ser fram emot att få spela med dig snart. Men jag tror att jag ska satsa på golf när jag blir stor. Det var länge sen jag träffade mina syskon nu men det tar vi igen till sommaren, då får ni det ni gör. Pappa sa att Max och hans kompisar ska till Ios i sommar på semester. Pappa gjorde korstecken och sa: hoppas det går bra! Det är jag övertygad om att det gör. Pappa kanske jämförde med sig själv när han var i din ålder och åkte iväg med sina kompisar. Antar att det gick vilt till då... Om jag var bara lite äldre så hade jag bokat och följt med dig till Ios men som det är nu så går det bara inte. Jag måste växa på mig lite först. Jag har två snygga syrror också. Melina har ni sett flera bilder på men inte på Sophie, det kommer till sommaren.

Må gott/Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards