Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Kontorsarbete, inget för mig

Av Carl - 28 maj 2009 07:44

I går satt jag på kontoret ett tag men det blev rätt tråkigt efter ett tag. Det hände inte så mycket och jag kände mig lite lätt instängd och längtade ut. Jag låtsades att det var roligt ett tag men sen gav jag upp och tackade för mig... Annars har det inte hänt så mycket här. Pappa tittade så klart på fotbollsmatchen i går och är lite trött i dag. Matchen började lokal tid här kl 02 på morgonen men det hindrade ingen från att se den. ALLA thailändare är så fotbolls tokiga och följer matcherna noga. 

I går kväll åkte mamma och jag in till Patong och åt på KFC. Jag åt fiskpinnar för första gången, det var jätte gott!! 

Jag har inte börjat packa än men ska börja så smått i kväll. Det är mycket att tänka på när man ska packa. Vad ska jag ta med och vad ska jag lämna kvar?  Jag måste välja noga för jag kan inte ta med mer än några favorit saker, resten får jag se till hösten igen. 

Kram Carl 

 
 
Ingen bild

mormor

28 maj 2009 10:11

Du får inte glömma att packa ned den svenska fotbollsdräkten! Den måste du ha på dig när du ska följa med Max och pappa på fotboll. Annars har du säkert många leksaker här som du kan leka med. Morfar har köpt en,... nä nu höl jag på att försäga mig! Du fyller ju snart år. Skönt att din pappa är frisk nu, så att han orkar med hemresan först och främst och sen allt annat pyssel här. Kram på er alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards