Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Börjar bli mycket nu...

Av Carl - 29 maj 2009 18:02

Tjejerna på vår favorit restaurang The 9th floor tyckte att jag hade blivit tung. Vi konstaterade att jag faktiskt väger nästan 1/3 av deras vikt så det är ju inte konstigt att dom tyckte jag var tung att konka runt på. Vi åt en "avskeds" middag där och det var gott som alltid. Helt klart Phukets bästa restaurang. 

I dag tittade vi på fiskar som simmade runt i ett akvarium. Jag vet inte om ni kan se fiskarna på bilden? Dom är ganska små och guld färgade. När huset blir färdigt ska vi ha några stora, fina fiskar där. Jag försökte ta på fiskarna med det var lock på akvariumet så det gick inte.

När vi var i en affär i dag så smusslade mamma med något och jag vet inte vad hon gjorde för det var hemligt, sa mamma. Jag är så nyfiken så jag nästan kissar på mig! Vi har inga hemlisar och mamma brukar inte smyga med något, vad gjorde hon!?

 Vi har även packat och packat och packat... Jag blev nästan färdig men jag var tvungen att vila lite för jag blev så trött. Hoppas det inte blir så stressigt som det brukar bli när vi ska ut och flyga. Sist fick jag och mamma hoppa ur bilen med bagaget och springa till check in disken för dom höll på att stänga under tiden pappa parkerade bilen. Vi får väl se hur det går i morgon.

I morse hände det en liten rolig grej. När jag som vanligt hade suttit på pottan och bajsat så lyfte mamma upp mig och då såg vi något konstigt i pottan. Där låg streck koden från pappas snus dosa! 

Hasta la vista, baby/ Carl 



 
 
farmor

farmor

30 maj 2009 08:29

Grattis Carl! Idag fyller du 1år,jag tänder ett ljus när jag dricker mitt morgonkaffe för att fira.Dagen till ära är det strålande sol och skall bli riktigt varmt,hoppas det håller sig kvar imorgon så du känner dig något så när hemma och inte får en köld chock när du kommer.Välkommen hem!Pussokramtill er alla tre från Farmor.

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards