Alla inlägg den 8 december 2009

Av Carl - 8 december 2009 12:45

 

För ett tag sedan köpte jag ett par nya julskor som jag själv är mycket nöjd med. Skorna är som en potatisgratäng, dom passar till allt. Jag kan ha dom både på dagtid och på kvällen. På stranden och på party. Det bästa med skorna är att jag nästan alltid lyckas ta på och av dom själv. Ett litet problem som jag kom att tänka på är att när julhelgerna är över kanske det inte är så roligt att ha ett par skor med jultomtar på. Men det problemet löser sig säkert av sig själv för mina fötter växer så det knakar här i värmen så dom är säkert för små snart. Eller så har jag kastat ut en sko genom bilrutan när vi är ute och åker. Det gjorde jag för ett tag sedan. På en sekund var skon borta och sedan hade jag bara en kvar!

Så kan det gå.

Kram från Carl

Av Carl - 8 december 2009 11:58

  

Här ser ni en bild på två små underbara kattungar som jag hämtade hem för några dagar sedan. Kattungarna har inget namn än och jag undrar om du har några förslag? När jag först såg kattungarna tänkte jag att Tom & Jerry skulle vara ett bra namn men det går tyvärr inte. Tom är helt ok men inte Jerry. Om en thailändare säger Jerry blir det Jelly och det inte snällt mot katten. Jag har redan fått några förslag av mina kompisar Elise, Isolde, Adam och Alva: Kling & Klang, Emil & Alfred, Skorpan & Jonatan. Mormor har också lämnat förslag: Filip & Fredrik, Henke & Zlatan, Zeb & Bob, Svenne & Bosse. Kattungarna är röda och jag tänkte att Fox & Fanta var lite kul men jag vet inte, det är svårt med namn. Tiger & Lejon, Misse & Moje...HJÄLP!!! Kattorna ska vara huskatter här på hotellet är det tänkt. Jag bär runt på kattungarna så ofta jag hinner och ibland spinner dom men ibland springer dom och gömmer sig när dom ser mig. Jag blir inte klok på kattorna men jag gillar dom som bara den. Hjälp mig nu så att jag slipper kalla dom för kattorna!

Kram från Carl




























































































































































































































































































































































































































































































Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards