Alla inlägg den 31 december 2009

Av Carl - 31 december 2009 07:42

          

Med dessa bilder vill jag önska alla ett gott slut på året och ett gott nytt år! Man vet aldrig vad det nya året kommer att bjuda på för överraskningar och spännande händelser. Gör som Max, lämna det gamla bakom dig och kasta dig in i det nya med huvudet före. Som ni ser tar Max ett dopp i poolen. Inte vilket dopp som helst utan Max är nämligen först med att bada i poolen, någonsin. Uteplatsen är färdig nu och snart är resten av huset klart och vi kan flytta in. Nytt år och nytt hus, kan det bli bättre? Det nya året kommer att innehålla mycket nytt för mig. Jag ska börja i ett nytt dagis och få en ny nanny. I januari kommer Melina och Jakob och hälsar på. I februari kommer mormor och morfar. Förhoppningsvis kommer även min farmor och hälsar på. Jag vet inte om gammelfaster kommer men man vet aldrig, en vacker dag knackar hon kanske på min dörr! Alla andra är också hjärtligt välkommna!

Samtidigt som jag önskar alla ett gott nytt år vill jag passa på att tacka för mina julklappar. Ända från Sverige har det kommit julklappar till mig som jag är så glad för. Tack snälla för julklapparna!

Nyårspussar från Carl

Av Carl - 31 december 2009 07:20

  

Patriks födelsedag började med champangefrukost, tårta och blommor. Sedan åkte vi till stranden och åt lunch och minglade lite. Vi sju tiden på kvällen bjöd Patrik och Anna på, enligt mina föräldrar, ett utsökt gott Amarone vin vid poolen. Lite senare åkte vi till en restaurang och åt middag. Restaurangen spelade bra musik och jag dansade och snurrade. Efter ett tag blev jag yr i huvudet, tappade balansen och for i golvet med en smäll. I dag har jag en liten bula och ett skrapmärke men det är smällar man får ta om man är ute och festar. Elise hittade en super liten baby ödla på restaurangen som hon tog med hem till hotellet. Elise har fångat myggor som hon har matat ödlan med. Kvällen avslutades med att Patrik fick en tårta gjord på pannkakor med ljus i och alla skålade med ett glas bubbel och sjöng Happy birthday!!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards