Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Premiärdopp för Max

Av Carl - 31 december 2009 07:42

          

Med dessa bilder vill jag önska alla ett gott slut på året och ett gott nytt år! Man vet aldrig vad det nya året kommer att bjuda på för överraskningar och spännande händelser. Gör som Max, lämna det gamla bakom dig och kasta dig in i det nya med huvudet före. Som ni ser tar Max ett dopp i poolen. Inte vilket dopp som helst utan Max är nämligen först med att bada i poolen, någonsin. Uteplatsen är färdig nu och snart är resten av huset klart och vi kan flytta in. Nytt år och nytt hus, kan det bli bättre? Det nya året kommer att innehålla mycket nytt för mig. Jag ska börja i ett nytt dagis och få en ny nanny. I januari kommer Melina och Jakob och hälsar på. I februari kommer mormor och morfar. Förhoppningsvis kommer även min farmor och hälsar på. Jag vet inte om gammelfaster kommer men man vet aldrig, en vacker dag knackar hon kanske på min dörr! Alla andra är också hjärtligt välkommna!

Samtidigt som jag önskar alla ett gott nytt år vill jag passa på att tacka för mina julklappar. Ända från Sverige har det kommit julklappar till mig som jag är så glad för. Tack snälla för julklapparna!

Nyårspussar från Carl

 
 
Ingen bild

mormor

31 december 2009 09:27

Vi vill också önska dig och din familj ett gott slut på det gamla året och ett gott nytt år.
Har du också tagit ett dopp i poolen? Det ser härligt ut. Man vet aldrig kanske vi dyker upp och då vill jag också bada.
Fira in det nya året i kväll, dansa och ha kul. Det ska vi göra.
Kram mormor och morfar.

 
Ingen bild

Gammelfaster

31 december 2009 10:36

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig o dina fina föräldrar!
Så skönt att du är i full gång igen efter febern. Ditt nya hem ser fantastiskt ut! inte så dumt att få mera plats för dina grejor kan jag tänka. Kommer gärna och hälsar på kan du tro! Här snöar det o är 9 gr. kallt. Nu ska jag förbereda lite till kvällen, så vi kan önska det nya året välkommet.
Allt det bästa önskar Gunnar o jag er alla nu, stor kram

 
farmor

farmor

31 december 2009 12:09

Vilken häftig födelsedag Elices pappa fick! Ni hade tur som
fick vara med i firandet. Vilket minne för Max att få ta premiärdoppet i nya husets pool, men du får vara försiktig
så du inte trillar i, den verkar vara djup. Jag förstår att
ni gläder er inför nya året när så mycket nytt kommer att
hända. önskar er allt gott. Tänker på er när vi nu går in i
ett nytt decennium, med förhoppningsvis goda och bra
upplevelser. Jag är hemma i kväll El.&B. firar på restaurang
med goda vänner. Stor nyårskram till er alla fyra från FArmor.

http://carlisuring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards