Alla inlägg den 27 december 2009

Av Carl - 27 december 2009 10:43

              

Så här hade jag det på min julafton i Kamala. Det fanns verkligen inget att klaga på. Vackert väder, snygg tjej (Elise), god mat och några julklappar. Vi pratade nyss med mormor och morfar på Skypen och dom sa att det kommit så mycket snö där hemma. Det låter också fantastiskt. Vem vet, nästa år kanske min jul också blir vit. Jag har aldrig sett snö och aldrig kännt hur minusgraderna biter på kinderna. Däremot har jag sand mellan tårna varje dag och ibland är det en och annan sandloppa som biter mig i benet.

God fortsättning önskar Carl

Av Carl - 27 december 2009 06:13

 

Grattis älskade gudmor Sara på din födelsedag. Här skickar jag, om jag får säga det själv, en rätt så lyckad bild på mig själv som födelsedagspresent till dig. Jag vet att Sara och hennes familj har åkt till Jämtland och där har Sara kanske inte tillgång till internet men du får läsa detta när du kommer hem igen. Jag önskar och hoppas att du får en jätte bra dag.

Mamma fick en kamera i julklapp och nu smattrar blixtrarna må ni tro. Här är bara ett av alla hundra foton som hon knäppte. Fler bilder kommer snart.

God fortsättning från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards