Alla inlägg den 11 december 2009

Av Carl - 11 december 2009 18:30

 

Jag har helt glömt att skriva om mina fina fiskar i mitt akvarium. Bredvid poolen har vi en fontän och där har jag många fiskar. Det är mina fiskar som jag har införskaffat på olika ställen och på olika sätt. Dom flesta fiskarna har jag köpt lagligt på en djuraffär som inte ligger så långt ifrån hotellet. Några fiskar har jag köpt i en butik som säljer blommor. 5 st små fiskar tog jag från restaurang Twin brother för dom fiskarna var för trångbodda, tyckte jag. 7 st små fiskar tog jag och Na från sjukhuset när jag hade sytt hakan. Vi smugglade med dom hem i en vattenflaska. Hoppas att vi inte hamnade på övervakningskameran...

Varje dag går jag ut till fiskarna och matar dom. Fiskarna verkar vara lika hungriga varje dag. Mamma ville ta ett kort på mig sist jag matade fiskarna, men då sa jag att nu får det vara nog! Jag satte mig ner och strejkade helt enkelt. Det får man göra när man är så liten som jag är. Vill man inte så vill man inte. Jag ville inte vara med på bild och jag ville inte lyssna, så det så. Upp till kamp för egen vilja!!!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards