Alla inlägg den 3 november 2012

Av Carl - 3 november 2012 11:27

I går fick jag mitt livs överaskning. Pappa kom hem med en liten söt hund till mig, en Chivava.Här ser ni oss på parkeringen.

 

Så här stolt och överraskad var jag. Tänk att jag har fått en så fin hund. Jag har varit till djuraffären flera gånger och hälsat på hunden så vi känner varandra lite. Hunden måste såklart ha ett namn och först ville jag att han skulle heta Cola men det finns redan en Cola och han är "orginalet". Jag funderade en stund, sedan kom jag på det. Han ska heta Carlsson! Så nu heter han det.

 

I går fick vi även besök av min gudmor Sara, Martin, Hedda, Siri och Hampus. Hedda följde med mig och Carlsson till veterinären. Vi ska även undersöka hur vi ska göra för att ta med Carlsson till Sverige i sommar. Om det absolut inte går ska Pie Bat och Villamani ta hand om honom när jag är i Sverige

 

Här ser ni mig, Hedda och Siri när vi tar skydd för regnet som plötsligt kom när vi var på stranden. I går kväll var vi på Halloween party på skolan. Där träffade jag Loek och alla andra.

  

Vi fick massor med godis och fröken Christin´s man läste en spökhistoria så att alla skrek av förtjusning. När jag äntligen kom hem till Carlsson somnade vi båda på sängen tillsammans. Vilken lycka att ha en egen hund!

 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards