Alla inlägg den 18 november 2012

Av Carl - 18 november 2012 03:20

Men det blev bra i alla fall. Min fantastiska fredag blev inte som jag tänkt mig. Jag kräktes helt plötsligt på skolan och fick gå hem. Missade vattenkriget och kunde heller inte hänga med hem till Luek och leka efter skolan. Jag mådde bra när jag kom hem så det var ingen fara. Mamma var också dålig den dagen så det var väl någon bakterie som spökade. Det är väldigt varm nu och det är väl lätt hänt att maten blir lite dålig, kanske. Vi båda var i alla fall pigga och glada på kvällen och gick till Fantasea.       

Svea var mycket fascinerade över elefanterna. Vi red till och med på en stor elefant. Sophie tog kort på det så det finns bildbevis. Jag har ridit på elefant tidigare men för Svea var det första gången som hon såg en elefant. Svea var super modig tycker jag. Först var hon rädd för att ens klappa en elefant unge och sedan vågade hon rida på en jätte stor elefant. Svea sa flera gånger att hon ville rida en gång till. Showen var mäktig och helt fantastisk. Vi skrattade när ett gäng höns sprang från ena sidan av scenen till den andra. Hur kan man dresera höns att i full fart springa en så lång sträcka? Otroligt, tyckte vi alla. Förutom de roliga hönsen var det många elefanter, getter, oxar och till och med en tiger på scenen. Det trollades och dansades i en timme och 15 min. 

Fantastiskt trevligt, tyckte jag. 

 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards